Main menu

Pages

تعلم أشهر نكت في اللغة الإنجليزية للأطفال riddles in English

أشهر نكت في اللغة الإنجليزية

how to learn kids funny jokes

ولأن اللغة مرتبطة ارتباط وثيق باللغة لذلك فقمت بتجميع أكثر الفوازير المتعلقة باللغة الإنجليزية وتناسب أطفالنا وممن يرغبون تعلم اللغة الإنجليزية. وهذه طريقة سلسلة وسهلة بالإضافة أنها ستكسبك المزيد من المهارات و المعلومات.

The first Joke

As I walked along the path I saw something with four fingers and one thumb, but it was not flesh, fish, bone or fowl.
Answer: Glove
riddles in english


بينما كنت أسير على طول الطريق ، رأيت شيئًا بأربعة أصابع وإبهام واحد ، ولكنه لم يكن لحمًا أو سمكًا أو عظمًا أو طيرًا.
الجواب: قفاز

The second Joke

The sun bakes them,
The hand breaks them,
The foot treads on them,
And the mouth tastes them.
What are they?
Answer: Grapes


تعلم أشهر نكت في اللغة الإنجليزية للأطفال  riddles in English

الشمس تخبزهم ،
اليد تكسرهم ،
تدوس القدم عليهم ،
والفم يتذوقهم.
ما هم؟

الأجابة: العنب

The third Joke

I soar without wings, I see without eyes. I've traveled the universe to and fro. I've conquered the world, yet I've never been anywhere but home. Who am I?
Answer: Imagination

أطيربدون أجنحة ، أرى بدون عيون. أسافر الكون أياباً وذهابا. لقد أغزو العالم ، ومع ذلك لم أكن في أي مكان سوى المنزل. من أنا؟
الجواب: الخيال

The fourth Joke

I love to move around,
But usually not on the ground.
I'm quite strung out when way up high.
I like to sail, but I need to stay dry.
I need air, but not to breathe.
A helpful hand is all I need.
What am I?
Answer: Kite
تعلم أشهر نكت في اللغة الإنجليزية للأطفال  riddles in English

أحب أن أتحرك ،
ولكن عادة ليس على الأرض.
أنا متوتر للغاية عندما يصل أحلق عاليا.
أحب الإبحار ، لكنني بحاجة للبقاء جافًا.
أنا بحاجة إلى الهواء ، لكن لا أتنفس.
كل ما أحتاجه هو يد المساعدة.
ما أنا؟

الجواب: طائرة ورقية

The fifth  Joke

The rich men want it, the wise men know it, the poor all need it, the kind men show it.
Answer: Love

الأغنياء يريدونها ، والحكماء يعرفون ذلك ، والفقراء يحتاجونها جميعاً ، الرجال الطيبون يظهرونها

الجواب: الحب

The sixth Joke

Look at me. I can bring a smile to your face, A tear to your eye, Or even a thought to your mind. But, I can't be seen. What am I?
Answer: Memories

انظر إلي. يمكنني أن أجلب ابتسامة على وجهك ، أو دمعة على عينك ، أو حتى التفكير في عقلك. لكن ، لا يمكن رؤيتي. من أنا؟

الجواب: ذكريات

The seventh Joke

 look at you, you look at me I raise my right,you raise your left What is this object?
Answer: Mirror
تعلم أشهر نكت في اللغة الإنجليزية للأطفال  riddles in English

انظر اليك انت تنظر الي ارفع يميني ارفع يسارك ما هذا الشيء؟

الجواب: مرآة

The eighth Joke

I work when I play and play when I work.
Answer: Musician
أعمل عندما أعزف وأعزف عندما أعمل.

الجواب: موسيقي

The ninth Joke

What is in seasons, seconds, centuries, and minutes, but not in decades, years, or days?
Answer: The letter N

ما هو في المواسم والثواني والقرون والدقائق ، ولكن ليس في العقود أو السنوات أو الأيام؟

الجواب: حرف النون

The tenth Joke

A prisoner is told:If you tell a lie we will hang you, if you tell the truth we will behead you.What can he say to save himself?
Answer: Nothing

قيل للسجين: إذا كذبت سنشنقك ، إذا قلت الحقيقة سنقطع رأسك ، فماذا يقول ليخلص نفسه؟

الجواب: لا شيء

The eleventh Joke

What is that which belongs to you But others use it more than you do?
Answer: Name

ما الذي يخصك لكن الآخرين يستخدمونه أكثر منك؟

الجواب: الاسم

The twelfth Joke


I have streets, but no pavement. I have cities, but no buildings. I have forests, yet no trees.I have rivers, yet no water.
Answer: Map
تعلم أشهر نكت في اللغة الإنجليزية للأطفال  riddles in English



لدي شوارع ولكن ليس لدي رصيف. لدي مدن ، لكن ليس لدي مبان. لدي غابات ، ولكن ليس لدي أشجار ، ولدي أنهار ، ولا مياه.

الجواب: الخريطة






reactions
author-img
انا جمال يونس . معلم لغة انجليزية . حاصل على ليسانس ألسن جامعة عين شمس . اوود ان أشارك المزيد من معلوماتي حول اللغة الانجليزية في محاولة مني لتبسيط و توضيح الأمور إن شاء الله .

تعليقات